Post til afdelingsbestyrelsen kan afleveres i afdelingens postkasse ved 215 stuen, som tømmes inden det månedlige møde - det afholdes den første mandag i måneden.
Eller post kan sendes pr. e-mail, se bestyrelsesmedlemmers mailadresser nedenfor.
(opdateret okt 2023)
Edvin Juhl, Jernaldervej 261A, 3.
tlf.: 25 34 05 03, e-mail
Rudolf Bay, Jernaldervej 253B, 1. tv.
tlf.: 51 84 43 80, e-mail
Peter Iversen, Jernaldervej 245, 3.
tlf.: 86 24 41 80, e-mail
Anette Knight, Jernaldervej 221A, 2. tv.
tlf.: 86 24 45 76, e-mail
Mogens S L Nielsen, Jernaldervej 221A, 3. tv.
tlf.: 25 88 30 70, e-mail
Karina Linnart, Jernaldervej 253A, st th
tlf.: 21 96 65 63, e-mail
Minna Langelykke, e-mail
1. Suppleant
Helle Månson, Jernaldervej 245
e-mail
Forslag til de halvårlige beboermøder afleveres til afdelingsbestyrelsen senest kl. 12, tre uger før afholdelse af afdelingsmødet.
Det kan foregå på flere måder:
1. Ved mail direkte til afdelingsbestyrelsen
2. I bestyrelsens postkasse ved 215
3. Aflevering på driftskontoret
4. Aflevering til administrationen (boligforeningen) - se hvordan nederst på denne side!
Se herunder! (ses bedst på stor skærm - eller drej mobilen til vandret)
* Interne udvalg: Her kan alle bestyrelsesmedlemmer og beboere deltage.
For at få indkaldelse skal man rette henvendelse til kontaktpersonen.
Interne udvalg*
Aktivitetsudvalg
Legepladsudvalget
Selskabslokaleudvalg
Boligpolitisk udvalg
Grønt udvalg
Bygge Teknisk Udvalg
Genbrugsplads udvalg
Hjemmesiden: Holmstrupinfo.dk
Eksterne udvalg
Foreningsrådet
Socialudvalg
Driftssamarbejdsudvalg
Antenneforeningsudvalg
Driften
Holmstrup Dyreforenings bestyrelse
Kontaktperson
Karina
Mogens
Anette
Rudolf
Karina
Rudolf
Rudolf
Mogens
Kontaktperson
Edvin
Anette
Rudolf
Edvin
Edvin
Edvin
Suppleant
Minna
Rudolf
Helle
Peter
Minna
Edvin
Helle
Peter
Suppleant
Rudolf
Peter
Mogens
Mogens
Mogens
Boligforeningen har udarbejdet en forslagsformular, som måske kan hjælpe dig til at formulere et forslag til afdelingsmødet. Hvis du ikke bruger formularen, er det vigtigt, at dit forslag indeholder alle de kontaktoplysninger, som skal udfyldes i det sidste punkt i formularen begyndende med: ”Forslagsstiller”.
Formularen kan hentes her under. Alternativt på driftskontoret eller hos Brabrand Boligforening, Edwin Rahrs Vej 33, 8220 Brabrand.
Hvordan indsendes forslag til boligforeningen:
Enten pr. mail
Udfyldt forslagsformular sendes til e-mail: forslag@bbbo.dk og
mærkes med afdelingsnummer/afdelingsnavn i overskriften.
Eller pr. post
Alternativt sendes forslagsformular med post til Brabrand Boligforening, Edwin Rahrs Vej 33, 8220 Brabrand – Att.: Afdelingssekretær.
Kuverten mærkes med ”Forslag”. Eller afleveres samme sted.
Hvornår skal forslag være indsendt?
Forslag skal være Brabrand Boligforening i hænde kl. 12 senest 14 dage
før afholdelse
af det pågældende afdelingsmøde.
PS! Du kan også sende direkte til afdelingsbestyrelsen! Se oven for under billedet.
FORSLAG (hvad foreslår du?):
MOTIVATION (hvorfor foreslår du det?):
OMKOSTNINGER (hvor meget koster det?):
Forslagsstiller:
Adresse:
Telefon:
E-mail:
Afdeling:
Kontaktoplysninger SKAL udfyldes.
Indsendes til:
forslag@bbbo.dk eller afleveres til Brabrand Boligforening, Edwin Rahrs Vej 33, 8220 Brabrand – att.: afdelingssekretær
Skal være Brabrand Boligforening i hænde senest 3 uger inden afdelingsmødet.
FORSLAG TIL AFDELINGSMØDET - FORMULAR
FORSLAG (hvad foreslår du?):
MOTIVATION (hvorfor foreslår du det?):
OMKOSTNINGER (hvor meget koster det?):
Forslagsstiller:
Adresse:
Telefon:
E-mail:
Afdeling:
Kontaktoplysninger SKAL udfyldes